Tutú Danza. Vestimos la danza.

Mi cuenta
0 artículos

¡Todavía no hay productos!

Compartir:

Agora cantámolas nós. Cantadeiras do Berbés(Tradicional)

Tradicional

Comprar Agora cantámolas nós. Cantadeiras do Berbés por 9,95. Producto en stock, recogida en tienda y envío desde 4,00.

Precio, información, características e imágenes de Agora cantámolas nós. Cantadeiras do Berbés pertenece a la categoría Libros y discos (87) y a la marca Tradicional (142).

Encuentra productos relacionados y de similares características a Agora cantámolas nós. Cantadeiras do Berbés en "Libros y discos".

Información

Logo do éxito de "A roupa do mariñeiro", as Cantadeiras agasállannos cun bo ramallo de cantigas moi na liña do seu especial estilo popular.

¿Alguna duda? ¿Necesitas asesoramiento?

Ponte en contacto con nosotros y resolveremos tus dudas.

Productos similares

A Curuxa - De Ruada en Bos Aires - Imagen 1A Curuxa - De Ruada en Bos Aires - Imagen 2

A Curuxa - De Ruada en Bos Aires

9,95€

Grupo de música tradicional en Bos Aires.
etno-folk nº14-15 - Imagen 1

etno-folk nº14-15

30,00€

Introducción Prólogo La etnomusicología en la Universidad de Valladolid (Enrique Cámara de Landa) Músicas populares, espacios urbanos e ideologías: la ciudad de Valladolid a comienzos del siglo XXI ()Marita Fornaro Bordolli La fiesta de la Cruz de Mayo en la Cofradía de la Vera Cruz de Valladolid (Mª del Sagrario Medrano del Pozo) Iniciativas de cambio musical en la Semana Santa de Valladolid (Mª José Valles del Pozo) La Fonoteca de la Biblioteca Pública Estatal de Castilla y León (Trinidad Gancedo Herreras) Taxonomía de los géneros en la música tradicional castellano-leonesa(Mª Dolores González Canalejo) La música como narradora de una realidad festiva a lo largo de cinco siglos en las fiestas de San Juan de Soria (Mª José Martínez Vicente) Revisión de los canales de actualización de la tradición musical en la región leonesa (Camino Vega Rodríguez) La dulzaina castellana. ¿Instrumento efectivamente dulce en cuanto a sonoridad? (Alberto Jambrina Leal) Aproximación organológica a la dulzaina. Denominaciones, afinaciones y sistemas de digitación y lectura (Elías Martínez Muñiz) Aproximación al estudio de la charanga: historia, repertorio, funciones (José Miguel Martín Olalla) Prácticas musicales y discursivas en la construcción identitaria de la Comunidad Autónoma de Cantabria (Susana Moreno Fernández) El empleo de la proyección folklórica como recurso compositivo en la Misa Popular Cántabra (1996) (Laura Oti Ruiz) Cuando se tocaba era la única forma de expresar cosas: la música como forma de comunicación (Grazia Tuzi) Los animeros de Caravaca (Murcia): indicadores para un análisis del pasado, presente y futuro en las cuadrillas del Sureste español (Julio Guillén Navarro) Danzas circulares: la danza prima (Elena Le Barbier Ramos) Ni rojo ni blanco: el mito de la Guerra Civil española en la historiografía sobre el jazz (Iván Iglesias Iglesias) La búsqueda del ballet español en Mariemma o la amalgama de lo nacional en Ibérica (1964) (Victoria Cavia Naya) Música y poder: el ministerio de la música en la Iglesia Evangélica de Filadelfia (Soledad Flórez López) La influencia india en el parámetro rítmico de la música occidental (Raquel Aller Tomillo) Música Sopanam. El papel de la creación individual en el devenir de una tradición (Ignacio Corral Bermejo) Música instrumental en los templos de Kerala (India) (Mª González Legido) La danza teke: relaciones entre música y cultura en la sociedad bariba de Benín (Carlos Herrero Marco) La salsa en disputa. Apropiación, propiedad intelectual, origen e identidad (Rubén López Cano) Villa-Lobos y el uso del folclore como impulso para la modernidad (Edson Zampronha) "El riesgo, el peligro, la adrenalina, el misterio, la magia del verso improvisado". Entrevista con Wilson Saliwonczyk (Matías Nicolas Isolabella) Murga y carnaval, de "cosas de negros" a patrimonio ciudadano. Construcción de identidad en la murga porteña (Salvatore Rossano) Del arpa de Viggiano al organito porteño (Aníbal Enrique Cetrangolo) Preservación del patrimonio musical. La necesaria digitalización de la memoria sonora (Mikel Díaz-Emparanza Almoguera) Arqueología musical y etnomusicología: por una interpretación etnomusicológica de los materiales arqueológicos (Raquel Jiménez Pasalodos) Música y cuerpo en la interpretación musical: las sensaciones corporales a través de las propiocepciones (Alicia Peñalba Acitores) 
LAS DIVISIONES PROVINCIALES DE GALICIA - Imagen 1

LAS DIVISIONES PROVINCIALES DE GALICIA

9,00€

O propósito da obra é artellar o caso particular de Vigo e Pontevedra nun estudio máis amplo encol da xénese e as máis sobranceiras vicisitudes da vixente división provincial de Galicia, para tentar deste xeito de paliar a sorprendente lagoa historiográfica que amósase nunha cuestión tan fundamental, non só nesta Comunidade Autónoma senón en toda España. En definitiva, como pódese comprobar, a rivalidade entre Vigo e Pontevedra pola capitalidade provincial –tal como se analiza neste libro- está inserta no marco das divisións provinciais do século dezanove e, lonxe de ser unha mera curiosidade histórica de interese nitidamente anecdótico, nos leva a pensar sobre cuestións esenciais para o futuro do réxime local español.
Liorna - Liorna - Imagen 1

Liorna - Liorna

9,95€

Liorna é un dos grupos que sobrevivíu á criba logo da eclosión de grupos folk en Galicia. Indubidablemente, a súa constancia e calidade determinaron o éxito.

O camiño do carro. Os Terribles de Arousa

12,00€

Con motivo da celebración do Centenario do Concello de Vilagarcía de Arousa o grupo enxebre de gaitas “Os Terribles de Arousa” realizaron unha escolma de melodías tradicionais e populares representativas dos concellos fusionados: Vilaxoán de Arousa, O Carril e Vilagarcía de Arousa. O repertorio deste novo traballo é de 14 pezas representativas do feito musical galego, muiñeiras, xotas, canto de nadal, pezas de charanga, melodías de moda do primeiro cuarto de século etc. O Camiño do Carro é o cuarto traballo discográfico do grupo, antes publicaron Os Terribles de Arousa (1998) na colección Os Nosos Gaiteiros, No ramo de Herbón (2002) e No toldo de san Cibrán (2005). O título fai alusión a un carreiro que atravesa os viveiros de ameixa e berberecho do Carril, por suposto visible na baixamar.
Somos do Lérez. Os alegres - Imagen 1

Somos do Lérez. Os alegres

9,95€

Os Alegres de Pontevedra presentan outra pequena mostra do seu repertorio co único afán de preservalo, transmitilo e tamén, co de facer que quen escoite se achegue e goce da música galega, concretamente da que recollen os cuartetos tradicionais de gaita dende principios do século XX ata a actualidade. A selección de pezas presenta dúas vías de achega: por unha banda, melodías tradicionais que veñen sendo interpretadas por Os Alegres dende a súa formación alá polo ano 1939 ata hoxe; por outra banda as composicións actuais achegadas polos seus amigos e colaboradores.

¿Necesitas ayuda?

Llámanos o escríbenos

100% PAGO SEGURO

ENVÍOINTERNACIONAL

* más información

NEWSLETTER

Suscríbete a nuestro newsletter para recibir ofertas y novedades exclusivas.